Härligt väder, jäj!

Sitter och kikar ut genom fönstret och känner mig konstigt nog inte alls sugen på att cykla hem. Ska jag månne sitta här och vänta tills det har slutat eller ska jag ge mig ut i det blöta?

Sitter jag kvar och väntar kanske jag aldrig kommer härifrån, jag kommer att missa min semester med V och istället får jag leva på godis och glass här på jobbet istället.

Känns inte som det blir något besök på stan idag, jag är så opeppad att jag får skavsår av opepp. Men jag har ingen aning om vad jag ska göra om jag inte ger mig iväg ut på stan, det kommer ju att klia i kroppen som vanligt antar jag. Men det finns sprit i skåpet och jag brukar vara ganska bra på att dansa i min ensamhet. Jäj!

Stackars Anna som är på festivalen i Uppsala i regnet, men det regnar ju inte bara, det blåser ju dessutom.

Jag sitter här en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback