Hets

Jag känner mig ibland jävligt hetsig och skickar aggressiva mail till V där jag svär och försöker förklara för honom hur mycket jag älskar honom. Sen när jag ska micra min mat spiller jag och har mig och är livrädd att jag ska spilla på min skitfina skjorta från Linnéa Braun. Jag är duktig på att vara snygg, men idag har jag tagit på mig mina häststrumpor. Det är feta hästhuvuden på varje strumpa och ser inte riktigt klokt ut eftersom mina byxor är sådär moderna och korta. Tack V för att jag fick dessa underbara strumpor i julklapp. Tack!

Idag ska jag jobba sent, tror jag, om jag orkar, annars ska jag ta med mig datorn hem och jobba hemma, men det brukar ju skita sig, så jag ska nog vara kvar här om jag inte längtar efter V alltför mycket.

Är skitglad att inte V dog igår. Är glad att inte jag var på Råsunda. Jag ska bojkotta alla derbyn när de bara ska tjafsa och förstöra för varandra. Idioter!

Känns som jag borde lägga in nån bild här för att bryta av lite, men det är så svårt att hitta bilder. Önskar att jag hade tatt med kamera i lördags, jag vill så gärna se bilder från i lördags, men jag vet inte hur det ska gå till. Får kanske skaffa lite nya facebook-polare. Kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback