Indien

Känns just nu som jag blivit påprackad alla skitprogram, för när de går ner så har inte folk någon att bli arg på för då sitter snälla lilla Limpan där och henne kan man ju inte skälla på. Hoppas att Indien svarar snart så att jag kan meddela människorna som ringer och klagar. Avskyr att vara mellanhand, förstår att människor blir frustrerade av att ha mig om mellanhand eftersom de jag mailar till aldrig svarar och så fort någon ringer så säger jag att jag ska ordna, men så ser de inte att jag gjort något eftersom det är nån snubbe i Indien som egentligen ska ordna och han säger oftast inte till när han har ordnat. Jag kan inte göra mer, jag gör allt vad jag kan. Eller borde jag ringa till indien och skrika, "FIX THE SHIT, OR ELS!"? Indien gillar nog inte otrevliga människor.



fot. aftonbladet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback