Lång tisdag

Eftersom V inte svarar på mail idag och eftersom jag igår gjorde en webbaserad internkurs som skrämde mig så mycket att jag numera känner mig otroligt hämmad när jag bloggar eller mailar och som har gjort så att jag lyssnar på radio på min mobil istället så ska jag försöka att fatta mig kort. Men jag måste faktiskt få berätta om dagens bravader.

Var på Södersjukhuset i morse och det var drop-in för dem som varit ute och knullat i helgen. Hoho! Jag satt där och fantiserade om vilka bravader grabbarna varit ute på, ja för det var nästan bara grabbar. En tjej såg jag när jag väntade på min tur. Jag mådde fint jag, inga cystor att tala om, några små bara, men de kallas då för äggblåsor. Jaha, jaha!

När jag kom tillbaka till jobbet mailade jag ett mail till V och beklagade mig över att mitt jobb är tråkigt och att jag inte får maila, blogga eller lyssna på webbradio längre för då kan jag läcka affärshemligheter. Var lite bitter för att min chef från Manpower inte hört av sig heller. Jamen, vem ringer inte en stund senare om inte hon. Och hon har fått mitt mail om mina framtidsplaner och nu vet hon och hon ska hålla ögonen öppna, men just nu är det tydligen helt dött på jobbfronten så jag får snällt stanna här på det hemliga läkemedelsföretaget. Det enda jobb hon kunde erbjuda mig var ett nattjobb på 100% i Hallonbergen på ett stort företag som jag känner bäst som telefonförsäljare. Tror inte att V skulle uppskatta det, inte jag heller för den delen. Eller kanske, hm.. Vad tror ni? Nej, fy fasen för att jobba natt. Tröttsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback