Maaat!

Jag äter idag, jag kommer att vara konstant hungrig idag. Jag åt frukost vid halv åtta, sen åt jag frukost alldeles nyss igen, sen kommer jag att äta lunch vid halv tolv. Det är all den här goda semestermaten som har gjort mig hungrig, det började igår när vi kom hem. På Arlanda började jag att fundera på mat. När vi var borta behövde jag ju inte fundera, jag visste att vi på kvällen skulle gå ut och käka något hejdlöst gott. Nu måste jag hela tiden fundera på hur jag ska kunna tillfredställa mitt matmissbruk. Men, jag vet att om jag äter ordentligt med fet mat utan kolhydrater så kommer jag att bli mätt längre och suget efter kolhydrater kommer att försvinna, jag tror på det åtminstone.



Som jag så ofta säger, jag är ju en tjockis egentligen, men det syns inte på utsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback