Matkoma

Har ätit upp resterna av min bakispizza till lunch. Det är tur att jag bara har karlar som arbetskamrater istället för tjejor som bara äter sallad och ser ut som benrangel med pattar, då hade jag tagit livet av mig. Jag skäms lite varje gång jag kommer med pizza, men det ska jag sluta med, för varje gång jag gör det är det alltid någon som stönar högt och utbrister "Åh, pizza!" De är så fina mina karlar till arbetskamrater.

Jag har målat mascara på mig idag eftersom jag kände mig trött. Lite gjorde jag det också eftersom jag råkade få syn på Andreas ögonfransar tidigare i morse. De var långa och mörka och jag blev avundsjuk. Mina ögonfransar är mesigt korta och ljusa. De brukade vara mörka men de blir bara ljusare med åren, är det sant att det är mascaran som gör så att man får ljusa ögonfransar? V har också jättefina ögonfransar som jag önskar att våra barn får ärva.

För övrigt hoppas jag att våra barn får ärva allt från V, förutom hans mage. Ja, om jag får säga det själv så har jag snyggare mage än vad V har, men där tar det slut på bra saker med mig, om man ska jämföra alltså. Eller, jag gillar nog också att jag inte ser så tanig ut, jag gillar att jag ser ut som ett kraftpaket, jag vill inte vara mini egentligen. Klart jag önskar ibland att jag såg riktigt kvinnlig ut, men det är finemang med mig att se lite atletisk ut. Ja, en gång sa Morrans våg som även mäter kroppsfett att jag hade så lite kroppsfett att jag såg atletisk ut. Yes!

Igår funderade jag på om jag har chansen att få en OS-medalj runt halsen och blev lite lycklig när jag kom att tänka på att jag i praktiken skulle kunna bli skitbra på att skjuta lerduvor och därmed har jag ju chansen att kunna ta en OS-medalj. V verkade inte så positiv till det hela av någon anledning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback