Mensvärkshelvete, igen..

Jag slutar snart, har man varit här sen sju får man åka hem vid fyra, det är mina regler.

Har inte ritat så mycket idag som jag borde, hoppas att jag lyckas med det imorgon istället, ska nog ta med mig ritandet hem idag, just in case att jag liksom skulle få ett ryck och börja rita hejvilt.

Det regnar ute, eller ja, det gjorde nyss. Jag såg på 400 metersfinalen och är en tönt. Jag tycker Johan har gjort ett skitbra jobb, "Jamen, han kom ju sist!" säger Andreas. "Jamen i finalen!" säger jag. Fröken Eggers kom tydligen också sist i simhoppsfinalen på 10 meter. "Skitbra!" säger Andreas. Jag bara ler och tycker synd om Andreas som är så ung och så bitter.

Jag ska cykla till Karolinska och gå på F&S, sen ska jag cykla hem och äta avokado. Inte för att det är gott utan för att jag tror att det hjälper mig mot mensvärken. Och så ska jag duscha och kanske dammsuga lite eftersom V inte har gjort det. Eller så ska jag strunta i dammsugandet och bara ligga på sängen och titta på Drömkåken och sticka. Eller så ska jag inte göra något alls som vanligt.

Men, vad är det för fel på vädret!

Kommentarer
Postat av: sanna

Ja jag hörde att ni delade på den ytan, måste va trångt..eller?? Trivs rätt bra på mina 25kvm! Allt bra med dig?



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback