Meny-jävel

Alltså, jag är ledsen att jag måste svära såhär för att ni ska kunna ta mig på allvar, det är en dålig egenskap jag har börjat med, jag lovar att jag ska försöka att jobba bort den.

Men varför, varför halkar menyn till höger ner ibland. Jag har märkt att det har hänt någon gång ibland när jag lagt in en för bred bild, men nu har jag ingen aning om varför det har hänt. Jag ska bara sluta att lägga upp fula bilder så kanske menyn återvänder där den ska vara. Det är stört fult.

Jag är kissnödig och funderar på om jag ska åka hem och laga fisk. Fisk känns trist, men vi har en massa fisk i frysen som vi måste bli av med. Fisksoppa? Får leta reda på något bra recept att testa.

Det har varit full fart idag för ovanlighetens skull, det gläder mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback