Muffins

Ja, hur gott vore det inte med muffins? Och det här vädret påbjuder ju nästan att man måste äta något gott inomhus och se på film inomhus. Det blir ingen träning idag, som det känns nu, det blir muffins istället, om jag orkar.. Regnet tar ju på krafterna. Men kolla in de här bilderna. Ja, tipset kommer från ett av Tigers gamla inlägg, men de är ju helt underbara! Kan verkligen behövas när regnet öser ner, men jag tror att det är så illa att V inte gillar choklad. Det är riktigt illa. Nu är ju inte jag någon godis-fantast över huvudtaget, men hembakad kladdkaka går ju inte av för hackor.


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Jag förstår vad du menar. I tanken är det ju hetast med en kille med kroppsarbetet men samtidigt är det inte en utsliten kille dom vill ha. det är ju barbie ken looken som gäller verkar det som. im more into skinny

Postat av: M

Hej! Jag har varit i Gyltenäs, varför jag inte svarat på ditt sms.. Lever och mår bra! Åter i Aspudden, idag hittills helt sysslolös. Dåligt samvete, borde ringa Marie - Mats syster - som också sitter och gör ingenting (eller får ordning i deras nya hem i Abrahamsberg). Sedan sist har jag pussat på Mats extra mycket, köpt en Patrik Söderstam-tisha, gjort en extreme make over av balkongen (vill bara sitta där nu), badat med en huggorm, köpt en massa krukrosor, varpat och skedat med bästa kusin Elin, hängt upp sidenseglet (vars tyg är hämtat från en ballong som "störtat" under första världskriget) - den finaste presenten från papi - på vardagsrumsväggen=FINT, satt in en 1-årsannons för Rasmus i FK som publiceras 08-08-08, påtat något fantastiskt (du får se sedan), skrubbat badrummet rent från svampen i fogarna (det glänser som aldrig förr), skrivit en 26-årsönskelista innefattande en massa bra och viktigt, och köpt svart högblank färg att måla köksstolarna med i sinom tid. Igår strosade jag runt på söder i hällregn. Hittade en massa bra små affärer med perfekta presenter och undrade varför du inte fyller år snart.. Köpte till Rasmus och mami i alla fall. Ikväll åker jag hem för att maten är slut och för att fira Ras. Sedan kommer jag tillbaka, innan jag ska hem till tandläkaren igen på torsdag (dra ut den nedra visdomstanden..) nästa vecka, samt fira mams. Sedan börjar ju skolan igen!?! Efter mitt längsta sommarlov ever. Välförtjänt..



Känner du dig ensam? Ring mig! Mats jobbar hela dagarna och tränar numera därefter. Men i princip stämmer väl det bättre med din vardag än min.. Ni kan ju bilda klubb!? Var tränar du?



KRAMS

2008-08-06 @ 12:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback