Öppet brev till Anna

Nu vet jag inte om Anna läser min blogg, men jag gör ett försök iallafall.

Hej Anna!
Jag har ett litet problem. Det är såhär att jag vill flytta till en större lägenhet med V och därför har jag bestämt att inte slösa mina pengar mer detta år så att jag till jul kan få bo i en tjusig tvåa eller trea lite längre söderut. Därför undrar jag om du kan tänka dig att bjuda mig imorgon om vi ska ut, alternativt stannar vi hemma och super istället. Jag har vin och sprit hemma, så det blir inte några problem.
Med vänliga hälsningar,
din vän L

Kommentarer
Postat av: T

Det är värt vartenda öre. Min saktt är värd bekväma och fina kläder. Hon växer ju som en jätte. MÅste förnya efter sommarens stl 80!

Kom hem i helgen.....vi ska dricka vin på min altan!

Puss

Postat av: Anonym

Haha nu läser jag din blogg! Lika fattig var jag!

2008-09-03 @ 16:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback