Översovning på jobbet

Kan man verkligen skriva översovning, ja, jag gjorde ju det nyss, det gick ju hur bra som helst. Jag har ingen större lust att cykla hem i regnet. Jag har inte heller någon större lust att träna idag. Vi får se om jag struntar i det idag och stannar hemma och bakar bröd istället, jag gillar brödbak mycket bättre än träning. Själv äter jag ju inte bröd numera utan bakar mitt bröd till V istället, vilket får ligga och mögla. Någon som vill ha en limpa kanske?

Känner mig lite mer peppad nu, det är bara att inte gräva ner sig i sin ensamhetsgrop så går allt hur bra som helst.

De ringde från Solna och undrade om jag kan jobba den 23:e, jag tackade såklart ja eftersom jag inte har lärt mig att säga nej ännu. Jag har fikat med Andreas, Staffan och Roger vilket innebär att jag sitter och dricker vatten och säger inte ett pip vilket leder till att jag blir kissnödig och kanske lite mätt. Diskuterade film, men kom inte fram till så mycket. Jag vill gå på bio och så vill jag se Drömkåken, men jag tror att jag har den i min dator om jag inte minns fel. Får kolla upp det där, om jag orkar. Min dator är inte så kul.

Jag ska försöka att utföra ett mjukvarutest innan jag går hem. Heter det mjukvarutest? Testprotokollet är skrivet av en indier som heter Raghavendra, exotiskt. Indien styr hela vår värld, det är deras fel att våra datorprogram är kassa.

Kan det sluta regna nån gång eller?! Jag vill hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback