Paris Hilton

Ja, jag måste bara hylla damen. Jag har väl inte haft några åsikter om henne tidigare, hon har aldrig gjort mig något ont liksom så jag har varit ganska likgiltig. Men nu börjar hon mucka med John McCain och då blir jag genast helt förtjust. Heja Paris!

Först så kom den här:



Och för att ge svar på tal kommer Paris med den här:

 
See more funny videos at Funny or Die

(Här är en länk om inte filmen funkar.)


John McCain kan ta sig i röva! (uttalas med småländskt r) Säg inget! Jag vet att jag inte ska uttala mig om amerikansk politik, men jag gillar Barack Obama och jag gillar inte John McCain. Inte bara för att McCain är gammal, utan för att han har fel, fel, fel! Vi vill inte ha en ny Bush där borta, vi vill ha något nytt, något mänskligare.

Jag tror att räva (uttalas med småländskt r) håller med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback