Sampdoria

Jag trodde att det hette Santoria.

Igår var Anna här och hälsade på, det var mysigt och härligt att prata med någon som är mig lik. Imorgon åker hon till Rom, hoppas att hon får det fint där. Vi drog ut på Debaser medis, men efter att vi varit på toa ville jag åka hem eftersom alla var 20 och sminkade till dockansikten. Feeeejk, tänkte jag och ville inte vara med. Dessförinnan hade min uppsyn, eller möjligen min häftiga jacka, dragit till sig; spanjorer, tyskar, en irländare och en kille från Zurich. Jag samlade på nationaliteter även fast det inte var något jag gått in för.

V var på personalfest och när jag ringde honom för att få med honom hem var det mycket svårt att förstå vad han ville och var han var. Efter ett antal telefonsamtal kom han tillrätta, men väl hemma fick jag en utskällning eftersom han inte visste var han hade ställt sin cykel, som ju egentligen är min cykel. Mycket logiskt, det var det där med alkoholen och vad den gör med människor.

Idag tog vi oss till Söder och där stod såklart cykeln, precis där V lämnat den dagen innan. Vi cyklade ut på Djurgården en sväng och kikade lite i Rosendals trädgård innan vi cyklade hem och gjorde ett storkok pizza. Fint!

Syster har lagt upp urfina bilder på fejjan. Gör mig glad.

Idag hade jag planer på att spela risk, men vi har varit för trötta. Kan dock tacka V för att han tappade bort cykeln, är inte så säker på att vi hade tagit oss längre än till Huvudsta strand om han inte hade lämnat cykeln på Söder.




Kommentarer
Postat av: Sara

Fusk! ;o)

Postat av: The One and Donny

Risk är ju annars ett utmärkt tidsfördriv. För att citera Kramer: I'm taking the Kongo.

2008-08-31 @ 16:51:03
URL: http://http://le-faux-pas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback