Siffror

Ni tycker antagligen inte att det är lika kul med siffror som jag tycker. Men jag har nämligen läst NATIONALEKONOMI på UNIVERSITETET och därför är siffror av största intresse. Jag är så jävla smart alltså, jag har liksom pluggat på UNIVERSITETET. Det ni! Men hursomhelst min lilla tävling mot mig själv är skitsvår idag. Igår hade jag helt plöstligt 32 unika besökare. Det är för fasen nästan en hel spänn det, om jag hade blogga på metro alltså. Men hur fasiken jag ska kunna klå det idag vet jag inte när jag skriver så mesigt. Får försöka att ta igen det lite senare under eftermiddagen.

Nu måste jag dessutom rusa iväg på ett möte här. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: T

men hur räknar din bloggräknare då? min räknar endast en gång/ domän! Dvs besöker du min sida fem gånger på en dag räknas endast en. Knepigt? Vet ej hur man ändrar heller?!

Jag är iaf inne på din sida säkert fyra el fem gånger dagligen!

Btw.

Tack men nej tack, jag klarar mig fint med lilla L.

Yngla av dig själv! :)

T

Postat av: The one and Donny

Idag exploderade min bloggräknare ... det var upphetsande i all sin enkelhet ...

2008-08-29 @ 15:19:09
URL: http://http://le-faux-pas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback