Ticnetsjävul

Vad är det för fel på Ticnet? När började de liksom med väntetid på en hemsida. Vad är det för skit?! Är det här 2008?! Jag vill ju för fan kolla om jag har någon chans att få gå på derby idag, jag vill ju bara drömma om en plats på långsidan att äta korv på och fota tifo på. Men icke, jag kommer inte att komma in på Ticnet idag, kanske imorgon. I värsta fall får jag väl gå till Råsunda ikväll och kolla om jag kommer in ändå. Är det inte på fotboll som i hockey. Hemma i Leksand kom man ju alltid in gratis sista perioden. På fotboll borde man ju då komma in gratis i andra halvlek. Eller? Jag hatar ticnet idag hursomhelst.

Update: Ja, då börjar det funka såklart. Men såklart är jag ute alldeles för sent för att ens få veta hur det ser ut med köpta biljetter till matchen. Jag skiter i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback