Trött

Jag är så trött. Jag är helt stört trött. Jag är liksom komatrött. Jag var inte såhär trött förra veckan. Det var faktiskt flera veckor sedan jag var såhär trött. Vad är det som gör att jag känner mig såhär trött vissa dagar? Kan det vara för att jag inte cyklade i morse? Kan det vara för att jag åt för många makaroner ill lunch? Kan det vara för att jag ätit för lite fett? Kan det vara för att jag inte har tränat på evigheter?

Jag hoppas att allt ordnar till sig när jag hämtat min cykel så att V och jag återigen har varsin och när jag slutat äta makaroner. Men idag blev det makaroner, för jag var så snäll och även fast V frågade om han skulle koka broccoli till mig så sa jag att det int behövdes. Men det behövdes kanske. Men det blir inga fler makaroner nu, det blir broccoli istället. Och så blir det cykel till jobbet på min min snabba cykel, och så blir det träning som sig bör. Men nästa vecka blir det sol och bad istället.

Finemang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback