Wanker

Ja, det sa Bill till Glen idag efter att jag passerat dem i korridoren.

Jag tycker att Glen är läskig, han kommer förbi mitt rum ibland och hänger på dörrkarmen och frågar hur allt är. Hans ögon lyser läskighet, som en dreglande varg i rödluvan.

Jag har berättat för V flera gånger att jag tycker att Glen är läskig, vi jobbar inte tillsammans, vi råkar bara sitta i samma korridor, men han ska ändå prompt prata med mig så fort min dörr är öppen. Faktum är att jag nog vet mest om Glen av alla som sitter i den här korridoren.

Men nu tänker jag inte vara trevlig mot Glen mer, inte efter att Bill sagt wanker till honom och Glen svarar med ett stolt yeah. Äckliga snuskgubbe från Australien. Yack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback