Blå

Jag har överlevt dagen trots mitt mystiska humör.

Har varit hos syster och ätit asagod mat och dessförinnan åkte jag hem till V en sväng som är lika söt som vanligt och inte riktigt vill skiljas från mig. Ja, eller underligheterna han håller på med tyder åtminstone på det.

Syster och D har fått det fint i Västertorp, men det är inte alls så särdeles rent och fint. Börjar vänja mig att bo med V och ha det rent och fint omkring mig hela tiden. Smutsen hos andra blir då mer påtaglig. Det gör ju inget att andra har det smutsigt, jag bara konstaterar att jag har det jävligt bra.

Måste sluta med det här dumma svärandet som jag har lagt mig till med. Det är bara fult och dumt.

Nu blir det läggdags medan V ser på Arsenal-Milan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback