Hopprep och pannkaka

I tristessen här på jobbet brukar jag roa mig med att planera vad jag ska göra när jag kommer hem från jobbet. Igår blev det ugnspannkaka och hopprep medan jag såg på senaste avsnittet av Prison Break. Tittar minimalt på tv och är skitnöjd med det. Det enda som slinker ner är sporten och lite nyheter och väder. Alldeles lagom.

Idag ska jag förhoppninsvis ha möte med min chef och får då höra om jag får vara kvar här eller ej. Jag tror att jag blir kvar. Jag vet att han vill ha mig kvar, men det är ju inte han som sitter på pengarna, så vi får väl se, själv tror jag inte att det blir några problem.

Tog med mig träningskläder till jobbet idag, men antagligen kommer jag inte att våga mig ner i gymmet idag heller. Jag är så jävla töntig. Jag vet inte varför jag tycker att det är pinsamt och gå ner och ställa mig på den där trappmaskinen. Är det verkligen så pinsamt?

Nu ska jag äta min frukostmacka och dricka grönt te.

Kommentarer
Postat av: Punglan

Det är inte pinsamt, det är du som är töntig. Ta dig i kragen och börja, du kommer aldrig kunna sluta!

2008-02-13 @ 19:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback