Inte så konstigt kanske

Jag är trött idag. Det är inte så konstigt eftersom gårdagen var allt annat än lugn och fin. Åkte dock inte hela halvVasan utan nöjde mig med 26 km, vilket tog mig 3 timmar och 52 minuter och var alltså alldeles för långsamt så jag fick åka den sista biten till Mora med buss. Skyller på vädret och att jag fick starta så sent. Klockan var nästan halv tio när jag passerade startlinjen, hade jag startat lite tidigare och kanske hade haft lite mer fart i början hade jag nog kanske hunnit hela vägen. Men det var skönt att slippa åka hela vägen i snöovädret.

Var i Falun på vägen hem och åt mat med V's lillebror och mor. Love them! :)

Nu sitter jag på jobbet och skulle väl allra helst vilja åka hem och sova, men jag har lovat ut mig själv på en frågestund klockan halv fyra, och eftersom det händer så sällan så är det bara att göra det. Eller sällan och sällan, det har aldrig hänt. Trodde att det skulle bli mer sånt. Men nu är jag inbjuden till ett litet möte som expert.

Fick reda på idag att jag ska få eget kontor. Flyttar så fort vi vet vem som äger den här risiga datorn. Hoppas innerligt att jag får en ny burk. Ska hem och slagga sen. Tre jobbdagar kvar den här veckan. Det blir Skäris på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback