När jag blir stor ska jag också bli snygg!

Ja, fy bubblan. Börjar läsa en massa andra bloggar och blir helt knasig för jag förstår inte varför alla andra är så jävla snygga. Ja, men det är klart att det bara är de snygga som lägger upp bilder på sig själva i sina bloggar. De som är fula tycker väl antagligen att de är fula och lägger inte upp några bilder på sig själva i sina bloggar. När jag blir stor ska jag också bli snygg. (snygg = smal) Men nu är jag kanske redan allt för stor. (stor = gammal)

Funderar också på det här med modebloggerskorna som har en massa jävla reklam i sina bloggar. Det är ju bara en massa billigt tjafs oftast och mest en massa flickiga töntigheter. Om jag skulle ha nån sorts spons av min blogg skulle jag nog vilja bli sponsrad av Game och We. Åh, jag vet! One Off! Bästa affären i stan.

Jahapp! Så var det med det, nu har jag också gjort reklam. Tvi! Ska göra något annat nu. Prata med kära mor och livet.

De kommande veckorna ska jag hänga i gymmet på jobbet minst en halvtimme om dagen. Peppa mig! Tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback