Så var det med det

Så hittade jag till Elin Alvemarks blogg och blev lycklig, men jag orkar inte läsa just nu för mitt huvud är trött. Det blir lätt ganska så trött av att inte ha så mycket att göra. Sitter och mest längtar ut i solen så jag åker nog hem vid fyra om inget annat händer. Får försöka att komma till jobbet tidigare imorgon istället och jobba in nån extra halvtimme eller så.

http://hellyeah.webblogg.se/makt/


Längtar inte idag efter ett eget kontor, vi har haft en alldeles för trevlig dag. Undrar om det är solen som gör det. Det enda som just nu känns bra med att ha ett eget kontor är att jag kanske kan ha ett bonsaiträd där eftersom jag vill ha ett bonsaiträd och det får ju inte plats några krukväxter i lägenheten. När jag har eget kontor kan jag ju dessutom prata en hel massa i telefon utan att störa någon. Jag kan ringa någon av mina vänner och bara störa, eller bara lämna den obligatoriska raden "1 missat samtal" i allas mobildisplay. Ingen kommer ändå att svara när jag ringer. Är det bara jag som har såhära tråkigt på dagarna. Men jag ska inte ha såhära tråkigt i fortsättningen, för det har jag bestämt och så ska jag ringa till folk bara för att fördriva tiden och ha lite sällskap och när folk då går förbi utanför mitt kontor som har glasvägg och glasdörr kommer de att tro att jag är en upptagen person.

Dumma trötta lilla Limpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback