Som vanligt

Skrev ett superlångt inlägg när jag satt på jobbet idag och hade det jättetrist, men som vanligt när man lägger manken till så försvinner det ut i cyberrymden. Det är antagligen inte meningen att mina allra bästa texter ska läsas.

Jag håller på och tvättar, men är lite frusen och har inte alls någon lust att gå en trappa ner. Känner mig fruktansvärt lat och skulle egentligen vilja testa att springa en sväng inför ortopeden imorgon så att jag kan peka ut var jag har ont. Men nu sitter jag här i soffan och är bra glad att det är två och en halv timme kvar av tvättiden så att det inte är någon brådska att hämta den. Ska nog trots allt ge mig ut på en liten kvällspromenad så småningom innan det blir kvällsdusch och sen krypa ner i sängen för att läsa.

Jag är nog ganska så uttråkad egentligen. Japp, tar tag i det där med tvätten, sen en promenad på det. Här kan jag ju inte sitta och förfasas över hur dubbelhakan sväller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback