Laptop mot mensvärk

Visst var det snack om att grabbar inte skulle ha sin laptop i knät för att det skulle kunna göra dem sterila? Hursomhelst hoppas jag att det inte gäller även för tjejer. Det är asskönt att ha en laptop i knät när man har en smula mensvärk. Sweeeet!

Idag var första dagen på jobbet efter jul- och nyårsledighet. Fyfasen va trist! Jag borde ha fortsatt att vara ledig även den här veckan. Ja, eller de här tre dagarna den här veckan. Alla andra är ju lediga den här veckan vilket gör att det inte finns ett jota att göra på jobbet. Snortrist. Funderar på att ta sovmorgon imorgon och om det inte händer så mycket kanske jag även slutar tidigare. Finns ingen mening med att sitta där och plågas när det inte finns något att göra. Tvi!

Jag är strandsatt i Västra skogen eftersom V har dragit på fest med sina fjortiskompisar. Ok, de kanske inte är fjorton, men nästan. Jag är mest sur för att jag inte får följa med. Det kan ju bero på att jag hällt öl i V's kompis byxor, eller så är det för att det kommer en massa snygga tjejer dit som V känner och som han inte vill att jag ska träffa. Tvi! Jag är så bitter och har inget mer i mitt liv att se fram emot. Planerar självmord, men det går segt. Har svårt att komma på något som inte skulle göra ont. Fegskit!

Gud försökte i sin enfald att muntra upp mig litegrann iallafall. Han skickade två negerpojkar att följa mig från tuben. Fasen va paff jag blev när den ene av dem förklarade att han inte alls skulle gå av i Västra skogen utan att han gjorde det bara för att "you are so beautiful". Shit alltså! Så började jag att stråla som vanligt en stund, tills nu när V har lämnat mig igen. Trodde nästan att han kanske skulle kunna ångra sig, men det var väl naivt av mig att tro något sådant. Klart han vill vara ifrån mig ett tag, vi är ju med varandra mest hela tiden. Poor thing! Stackars lilla V som har gått med på att jag ska flytta in här hos honom. Stackars lilla mig som kan bli utslängd närsomhelst. Gah!

Planen för kvällen är att gå iväg och slänga lite sopor och sen ligga här i sängen och läsa tills V kommer tillbaka. Förhoppningsvis funderar jag inte alltför mycket på att han är borta, utan kan sova gott ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback