Annat jag gjort den här veckan

Jag har mest jobbat den gångna veckan, så idag är jag trött. Hade planer på att skriva brev, men det blev inget med det. Var på Skeppsholmen med Anna och såg Looptroop rockers, det var gött. Drack vin och fick minnesluckor, men särdeles full tror jag inte att jag var.

Har börjat spela ett spel som heter
Travian, och läst ut Unni Drougges Jag, jag, jag! Det är den första boken jag läser av Unni, måste nog hitta fler.

"Nej, jag ville inte stå med dammtrasan i hand och vinka farväl och kasta slängpussar på morgonen - have a nice day at the factory - och gå hemma i slöjor och städa-byta blöjor, särskilt inte i hans svinstia. Nej, det ville jag definitivt inte. Jag ville bara... vara ALLT för nån. Och det var inte så "bara"."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback