Bajs-program

Ja, här sitter jag och kikar på Scrubs och jobbar, men så lägger skirprogrammet ner som jag jobbar med. Hur ska jag få ihop mina timmar när inte programmet fungerar. Jag kommer att skriva de här timmarna iaf, det är ju inte mitt fel att inte programmet vill funka. Om det inte kommer upp inom en halvtimme ska jag laga mat istället. De kanske gläder V när han kommer hem. Jag kan ju också glädjas av lite mat.

Angående nya smeknamn.
Morran, det är alltså J, tyvärr kan jag inte länka till J, Morran eftersom han envisas med att bara blogga på lunar. Irriterande så att det skriker om det. Men han skriver ändå bara trista saker om mansshopping och musik som låter som skit. Inget ont om Morran annars. Han är en god människa, även fast han själv tycks tro att han är evil. Men jag kallar honom Morran, för det är det som passar honom bäst jämfört med Räven. Räven är vår klasskamrat från Östersund. En riktig räv.
Tiger heter Tiger och därav Tiger. Gah! Grattis på namnsdagen förresten! Till dig också Jessica. Jessica är Jessica och får hädanefter heta Jessica. Jessica bor i Rönnäs och jobbar på Falu-Kuriren, men det heter nog inte så längre, utan det heter Dalarnas Tidningar. Mia bor också i Rönnäs, åtminstone under sommaren, annars bor hon i Uppsala. T får nog heta T sedan jag rett ut det där med Tiger. T är mamma till lilla L. Lilla L är just nu min favvo-person att köpa presenter till. Tild hette förutom M, men nu får hon heta Tild, nej M är ganska bra. Äsch, det är nog helt enklare med Tild. Borde kanske ha ett a på slutet, men jag gillar Tild. V får helt enkelt heta V, men hans riktiga namn är Victor. Om man är intresserad kan man hitta mer om V's pysselklubb här. Jag tänker fortsätta att vara Limpan, det är mitt fantastiska A-lagar namn som kanske inte är helt vackert, men det fungerar. Det fungerar ännu mer eftersom jag gillar att baka och gillar att äta mackor. Jag skulle kunna leva på enbart mackor. Mer om detta en annan gång. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback