Bitterfittan

Nej, jag är nog ingen bitterfitta trots allt. Jag känner mig faktiskt inte så bitter idag. Gör nog inte det så ofta egentligen. Egentligen..

För det första har jag ju helt fantastiska vänner. De är bra helt enkelt, fina, vackra, kreativa, underbara människor som inspirerar. Träffar dem alldeles för sällan, men de finns där och det gör mig glad.

För det andra har jag träffat min själsfrände. Fina, vackra V som nu på morgonen vaknar bredvid mig och vänder sig mot mig och vill lägga benet om mig vilket jag också vill, lägga benet om honom alltså, då krockar knäna och jag förundras över att vi gör samma sak i samma sekund. Mimar gör han också, han är knasig i huvudet, lika knasig som jag är, han mimar med inlevelse så att det förvandlas till ironi och jag skrattar så jag får tårar i ögonen. Bara njuter av hans närvaro.

För det tredje har jag en jävligt stor skaparglädje i mig. Den visar sig väldigt sällan, men jag bloggar ju konstant och det om något är ju ett bevis på att det finns något där inne som vill ut.

Jag måste gå ut i solen nu. Måste bara packa min väska först. Det är inte det roligaste jag vet.

Kommentarer
Postat av: Frida Lindström

Hej!



Mitt namn är Frida och jag har äntligen, efter två års arbete, blivit klar med en bok som jag arbetat med. Jag har valt att göra boken på egen hand helt utan inblandning från förlag etc vilket också innebär att jag inte har tillräckligt med resurser för att marknadsföra boken. Den främsta målgruppen är tjejer och jag har därför letat upp en hel del intressanta bloggar för att visa upp boken där. Anledningen till det är att jag vill se om det finns något intresse av den, jag har har nämligen inte tryckt den ännu och min fråga är därför om det är någon som tycker att boken verkar vara intressant så att jag vet på ett ungefär hur många jag kan trycka. Kolla gärna in länken och hör av er om ni tycker att den verkar intressant. Ursäkta ”reklamen”. Tack på förhand!
http://www.mattraningangest.se/

2008-07-12 @ 10:00:49
URL: http://www.mattraningangest.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback