Blogga mera!

Ja, jag vet att jag borde jobba, men när jag emellanåt behöver en paus behöver jag mer att läsa och det går alldeles för segt med uppdaterandet av andras bloggar. Vad gör ni? Varför har ni bättre saker för er än att blogga? Jag är uttråkad. Arbetet går långsamt. Har käkat lunch beståendes av omelett och avokado. Tror inte att jag kommer att klara mig så länge på det. Cyklar nog hem när jag blir hungrig igen. Det finns mest bara glass och godis här på jobbet att köpa. Varför? Jag jobbar på ett läkemedelsföretag, de borde värna om sina anställdas hälsa och istället satsa på nyttigheter. Det finns även matlådor från Gooh! att köpa, men de ser inte särdeles mumsiga ut. De är små och geggiga.

Just jävlar, nu ska jag lyssna på
Kajsa Bergqvist när hon sommarpratar. Vilket sammaträffande va, hon är ju född i Sollentuna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback