Blogguppror mot våldet

Eftersom alla bloggare tycks ha hamnat i någon sorts koma och slutat att blogga efter nattens hatbrott på Blondinbellas polare Robin får jag helt enkelt ta och blogga själv.

Men det är inte tillräckligt mycket spännande som händer i min värld. Hände det en massa skulle jag nog inte bemöda mig att skriva om
Blondinbella och Robin och om Hanna Fridén som också fördömer det hela. Själv tycker jag också att det hela har gått överstyr, men jag är inte chockad över att det händer. Hela Blondinbella-grejen sticker ju i ögonen på folk så att vara hennes vän är kanske inte det smartaste i dessa tider. Då får man minsann passa sig om man är ute och driver på stan om nätterna utan vänner. Nu väntar jag bara på att det ska ske något i klass med Anton Abdeles Facebookuppror mot våldet och Blondinbella kommer att tilldelas pris för det hela, eller kanske är det Hanna Fridén som får priset. Det är bara att vänta och se.

Tror att folk börjar glida hem från mitt jobb nu. Jag är fortfarande inte hungrig så jag väntar ett tag. Har käkat Lakrisal så det känns som att jag har fått sår i gommen. Börjar fundera lite på vad jag ska laga för mat idag. Tror dock att det borde vara V's tur att komma på det. Eländes elände, när jag blir rik ska jag ha hushållerska som lagar maten och tar hand om ungarna. När jag blir rik alltså, vilket vi vet ju aldrig kommer att hänga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback