Cheap Monday is the shit!

Fasen vad stolt jag kände mig när jag läste det här. Jag är så jävla smart som aldrig har gått på det där med Cheap Monday. Fula och giftiga kläder alltså. Var jävligt nära att köpa en jacka för ett tag sen dock, men kläderna sitter ju så jävla illa på mig. De är ju bara gjorda för smala människor med normal överkropp.

Ja, ni vet väl att jag är missbildad och har för lång överkropp? Syster och jag har nämligen mätt och vi har lika långa överkroppar, men jag är ju bara 1,64 och hon är 1,72. För övrigt önskar jag inget hellre än att jag vore lika smal som syrran. Därför tänkte jag leva på fil resten av sommaren. Victor kommer antagligen att bli arg, men jag vill ju bli smal nån gång! Ja, jag vet att jag inte är feeeet, men jag vill liksom testa om det går att få en kropp utan det där mjuka på magen som hänger över byxliningen när jag sitter ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback