Inkonsekvent, inkontinens

Whatever!

Jag börjar dagen med att baka, men är utan sirap så jag väntar på att ICA ska öppna.

Igår var jag och såg
Katrin när hon slogs på Norrmalmstorg. Ja, såna där saker orkar jag minsann göra, men jag orkar inte umgås med mina vänner. Stod flera tjejer där och mådde illa eftersom de tyckte det såg läskigt ut. Jag kände mig fascinerad och skulle ville testa själv. Våga, våga!

Har blivit kär i ett par gula Reeboks. Måste ha! Ha, ha, ha! Habegäret är stort och V kanske slår ihjäl mig, men då kan jag dö snygg i mina gula Reebok.

Vill lägga pärlplattor, men ska nog införskaffa lite mer pärlor för de jag har är gamla och sunkiga och i konstiga färger.

Ska dra iväg och träna idag har jag tänkt. Funderar på om jag ska testa det där med att gymma för annars måste jag vänta fram till klockan fem innan det är något jympapass. Men nu ska jag gå och köpa mig lite sirap och salt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback