Killar eller kuk

Ja, jag bestämde att rubriken skulle bli den redan när jag cyklade hem från jobbet. Den kommer sig av att V under en diskussion i helgen påstod att jag gillar kuk, men inte killar. Detta efter att jag påstod att man ju faktiskt kan gilla att få kuk fastän man inte är bög. Detta är ju inget jag har någon erfarenhet av, men jag tror att det kan vara så. Jaha, det är som du alltså, sa V. Du gillar kuk, men egentligen inte killar. Där fick jag mig en funderare allt. Men va fasen, jag gillar ju V så att det gör ont och jag kan inte föreställa mig att hångla med att vara kär i en tjej sådär som jag är kär i V vissa dagar. Det ordnar sig, jag kommer säkert på det där till slut.

Nu så ska jag vara ledig hela kvällen. Jag har nämligen växlat pengar idag och det gick svinbra och dagen gick svinfort och det var svinkul. Det är liksom som semester, det är soft och man får betalt för att kika på folk, prata med folk och surfa. Jäj! Alla borde slåss om ett sånt jobb. Sök vettja, de söker alltid folk till det där jobbet. Maila mig så kan ni får lite mer kontaktuppgifter.

Ikväll var ju tanken att jag skulle jobba hemifrån med mitt andra jobb, men det sket sig ju. Internet explorer fungerar ju inte, så jag har snackat med Micke på helpdesk som säger att han vill kika lite närmre på min dator. Så nu kan jag inte jobba utan bara roa mig hela kvällen. Fasen, det känns inte alls dumt. Dumt är det dock att jag är hungrig som en varg och vill äta något gott, men det finns inget som är godare än mackor. Macka, macka, macka! Äsch, ska leta reda på nåt lajbans recept som jag kan testa. Några tips? Helst något bra utan kolhydrater eftersom jag har blivit hjärntvättad av den
här och den här bloggen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback