Myror i brallan

Det är för varmt ute. Jag kan inte sitta still. Jag är uttråkad som få och kan inte komma på vad jag vill göra förutom att skriva förstås. Detta är det enda som tycks locka mig dessa dagar. Ska försöka att få lite jobb gjort istället för det är åtminstone något bra. Fick ont i huvudet av att vara ute en timme. Vill bara dricka vatten hela tiden. Dock är jag förgrymmat sugen på att ha picknick med vin och allt som hör till. Jag tänkte ju träna idag också, men det sket sig. Jag ska in till stan och träffa V när han har slutat jobbet och förhoppningsvis gå på bio. Det kanske blir bra att gå på bio, det är åtminstone svalt inne på biografer, ibland nästan alldeles för kallt. V och jag äger tillsammans fem gratisbiljetter som vi haft ett tag nu så det blir riktigt bra om vi lyckas ta oss iväg på bio. Vi har aldrig gått på bio tillsammans. Vi har nämligen resonemanget att det är slöseri om det inte verkligen är en film man har bestämt sig för att se. Men nu finns ju internet också. Vi är två snåljåpar vi. V and me.

Jag vill ha semester! Kommer aldrig att få semester. Fy! Eländigt! Jag får skylla mig själv som tar på mig att jobba hela tiden. Morr! Nästa sommar ska jag banne mig se till att vara ledig åtminstone två veckor på raken. Jag tycker att jag förtjänar det. I do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback