Namedropping

Jag har verkligen fastnat i en ond cirkel idag. Jag har hängt på bloggkoll fram och åter eftersom jag ligger så enormt mycket efter i mitt bloggläsande efter helgen, så nu  har jag liksom fastnat. Man följer länkar hit och dit och det tar evigheter att ta sig ur det hela. Så jävla svårt är det ju egentligen inte att bara klicka på krysset där längst upp till höger, men jag gör det ändå inte. Jag bara öppnar fönster efter fönster.

Får lite idéer när jag sitter och läser alla dessa bloggar och funderar på om jag ska börja namedroppa lite mer. Blir lite roligare att läsa kanske eftersom det blir mycket tydligare vad det är jag försöker att säga. Några invändningar? Det blir så jävla många opersonliga bokstäver att hålla reda på. Gillar det inte riktigt.

Nu ska jag jobba i 50 minuter till innan jag ska cykla hem till städningen. Efter städningen ska jag laga mat till V och sedan duscha i en evighet och sen ska jag pippa förhoppningsvis. Pippa! Heter man Pippa får man för fan pippa!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback