sistaminuten.se hatar mig

Tanken är ju den att V och jag ska resa på utlandssemester nästa helg. Jag har därför i uppdrag idag att leta resor. V har hittat finfina resor som han vill att jag ska kika på vilket inte går, jag kan inte hur jag än gör få samma sökresultat som V får. När jag söker finns det inte några resor kvar från Arlanda det datum vi vill resa. Detta måste ju betyda att det inte är tänkt att jag ska få åka på nån semester i år. Jag förtjänar helt enkelt inte att få komma utomlands och käka tysk yoghurt och ligga under ett parasol och läsa bok efter bok för att sedan bada i saltvatten som så småningom torkar på kroppen under parasolet. Närå, jag längtar inte det minsta. Det ska bli så skönt att stanna hemma eftersom sistaminuten.se hatar mig. Hoppas att älskade V ordnar med det där så att jag slipper bekymra mig, han jobbar ju för guds skulle på en resebyrå.

Imorgon fyller förresten älskade V år, så idag måste jag pyssla lite. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback