United Sisters

I tisdags var jag på Fryshuset på intervju för att eventuellt bli tjejcoach för United Sisters. Jag var verkligen skeptisk till det hela, men efter intervjun var jag genomlycklig. Var otroligt skönt att prata med fantastiska Cecilia där. Jag har två veckor på mig att fundera på vad det är jag vill, om jag vill bli coach eller bara ledare. Bra verkar det hursomhelst och jag tycker att det är en ypperlig chans till att skaffa mig en hobby och träffa underbara tjejer och försöka att få dem att må bättre och göra roliga saker med dem. Verkar som vi ser var det bär, men det tar tid såklart. Men tre timmar i veckan borde jag ju helt klart kunna offra på det hela. När V offrar så många timmar på sin fotboll borde jag kunna unna mig tre timmar med något som jag brinner för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback