V fyller år idag!

Lite läskigt att göra en lista om V för då inser jag ju att jag kanske inte känner honom helt bra ändå.

Vad heter han: V*****
Vad har han för favoritfärg?: Grön, vet egentlgien inte, men jag vill att det ska vara grön.
Vad har han för ögonfärg?: Blå
Klädstil: Lite sådär skateaktig måste jag nog säga, men han blir mer och mer proper.
Har han färgat håret nån gång: nej, det kan jag inte tänka mig.
Längd: Oj, vad pinsamt. Tror att han är ca 175, så lagom som man bara kan bli.
Har han klippt sig någon gång: Ja, men han gillar inte att klippa sig, alltså, han har ju aldrig klippt sig själv om det är det som är frågan. Nu förstår jag faktiskt inte frågan längre. Hursomhelst rakar jag honom regelbundet istället, men inte just nu för vi ska på semester och han får så lätt solsting när han inte har nåt hår på huvudet.
Har han piercat sig: Nej
Har han några tatueringar: Nej, kommer inte på fråga.
Dricker han: Ja, men alltså, alkohol menas det va. Och ja, det gör han.
Röker han: Kan hända. Men bara utomlands eller när han får besök. (Det är egentligen hemligt, så nu kommer jag säkert att få stryk, eller ja inte stryk, men bannor.)
Vad har han för mobil: En brun SonyEricsson, fråga mig inte om modell för det har jag blivit helt sjukt kass på sedan jag slutade gymnasiet. Haha!
Vad vill han bli när han blir stor: Pappa
Vad har han för färg i sitt rum: Vår lägenhet är mest ljusgul. Huvva!
Har han någon/några systrar: Nej
Har han någon/några bröder: Ja, två bråkstakar
Är han född i sverige?: Ja
Vad är hans favoritmat?: Kött tror jag, grillat kött.
Vilken mat hatar han?: Mat med mycket lök i, kaviar och bananer.
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Köpa en lägenhet på söder.
Vad brukar han göra efter jobbet: Träna, kolla på sport, hänga vid datorn.
Vad heter hans pappa och mamma: L och K
Har han bråkat med nån någon gång: Har svårt att tänka mig det, men med sina bröder har han säkert bråkat. 
Vad brukar han göra på helgerna: Jobba, hänga med mig, träna, gå på fotboll, leka med Pogo.
Vad har han för musiksmak: Han gillar allt jag gillar.
Brukar han svära mycket?: Ja, jag tycker det, ofast vid fel tillfällen. 
Vad för bil kör han?: Han har ju ingen bil, men det blir ju en och annan hyrbil.
Hur/var träffades ni första gången?: Vi träffades på k15 på Kungsgatan genom A som är vår gemensamma vän.
Vad är han rädd för?: Ormar
Vad påminner dig om honom: Mina händer.
Vad var det första han sa till dig: Vet faktiskt inte. V kanske.
Vad var det första du sa till han: Det var säkert något om A, jag trodde ju att de hade nåt på g. 
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Det skickas inte så mycket sms, kan komma något gulligt nån gång ibland, men mest är det praktiska saker.
Är han beroende av något?: Ja, sin dator.
Vad kallar du han: Honom heter det! Olika saker som antyder att jag tycker om honom.
Vad kallar han dig: Mitt efternamn, men annat också.
Tränar han: Ja
Hur länge har ni vart tillsammans: Ett år snart.
Hårfärg: Mörk blond/Cendre
När fyller han år: Idag!
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: En röd ros.
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Honom! Söt, bestämd, social. (V har blivit utvärderad av några franska killar och då fick han betyget "mycket sympatisk", fast på franska då.)
Gillar du han?: Honom! Ja, som fasen!


Och så skickar jag vidare!

Kommentarer
Postat av: catya

kul att läsa din lista :)



puzz

Postat av: Morran

Hälsa & gratta!

2008-07-31 @ 11:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback