Visst känns det bättre

Så var det avklarat. Är numera två par jeans, två par skor, tre böcker, tre filmer, och en sportbh rikare. Känns det bättre? Ja, det gör ju det. Tragiskt inte sant, men det känns faktiskt bättre. Det kan även vara det fina sms som V skickade för en stund sedan. Älskade fina V som måste lämna den kärleksknarkande flickan ensam på lördagskvällar så hon lär sig av med sitt missbruk.

Men jag känner mig mystiskt tillfreds just nu. Vädret har blivit kallt ute och det bådar gott inför morgondagen. Ska hålla mig inne hela dagen imorgon och jobba. Därav inköpet av film. Kan nämligen se på film under tiden, det får tiden att gå fortare hoppas jag. Men jag känner mig även tillfreds över det jag har handlat idag. Jag kan nämligen nu stanna hemma resten av juli för att göra det jag ska. Nu kan jag förhoppningsvis ägna mig åt att äta, sova, jobba och träna. Och att älska.. Det är ofrånkomligt även fast det tär. "Jag älskar dig så mycket att jag hatar mig." Det är lustigt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback