Yran!

Kände mig helt plötsligt lite låg när jag insåg att A är på yran. Känns konstigt att inte vara där i år, men nästa år kanske. Har varit ont om festivalliv i år, kanske måste åka till Uppsala på den där reagge-festivalen iallafall för att känna lite festivalliv, vara smutsig och full dygnet runt. Ja, det låter kanske otrevligt, men det händer alldeles för sällan.

Idag blir det picknick och imorgon drar vi till Närke för att fiska kräftor. Resan till Grekland är bokad så nästa söndag far vi. Härligt! Jag har det jävligt bra jag alltså.

Kommentarer
Postat av: julia

Hej!

Jag har ett stort inlägg som skapar debatt i bloggvärlden. Inlägget handlar om Sveriges hjälp till ungdomar som mår dåligt. Jag vill höra just din åsikt till detta nu!

http://jsomijulia.blogg.se/2008/august/utkast-okej-nu.html

2008-08-01 @ 14:54:26
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Änniepännie

vet du vad, ta ditt pick och pack och kom till uppsala. det är ju inte särskilt långt. och snart är det för sent, snart har vi barn bil och hus och då kan man inte vara full och smutsig på festival!

2008-08-03 @ 19:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback