Ang. de försvunna apostroferna

Jag [15:16]:

Hej, du som kan allt

MW [15:17]:

jag försöker

Jag [15:17]:

Varför går det inte längre att göra apostrofer sedan vi blev dmsade?

Jag [15:17]:

MW [15:17]:

det är en programvara som måste avinstalleras ifrån din dator

Jag [15:17]:

Jag kan ju inte skriva mitt namn längre properly

Jag [15:17]:

Men det är tur att jag inte skriver med apostrof.

Jag [15:18]:

Vem har installerat den där programvaran som gör så att vi inte kan skriva apostrofer?

MW [15:19]:

det är en funktion som gör visar en klocka på skärmen innan skärmsläckaren går igen. Den ställde tydligen till det med apostrofer & ¨

Jag [15:20]:

Vilken knasig en.

Jag [15:22]:

Finns det några planer på att rätta till det.

Jag [15:22]:

Det värsta är att det inte går att skriva.

Jag [15:22]:

"jag har en ide"

Jag [15:22]:

jag har inget ide utan jag har en ideeeeee

MW [15:22]:

vi kan göra det under dagen, vi måste göra det vid din dator

MW [15:22]:

hehe

Jag [15:23]:

förlåt, jag är uttråkad..

Jag [15:23]:

borde få semester snart.

Jag  [15:23]:

ingen brådska med det där, skicka nåt snyggo sen om nån har tid


Nu kommer jag inte att få någon hjälp med apostroferna. Det är nämligen ingen på helpdesk som är snygg, så vem sjutton ska då hjälpa mig. Jag retas bara dessutom, de verkar så himla blyga därborta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback