Den moderna världen

Ja, hänger man på nätet hela dagarna kan man ju inte ha missat att Blondinbella har startat ett nytt företag på nätet. Såklart kapsejsade sajten av alla besökare. Jag funderar på om vi verkligen är redo för IT-samhället. Det är ju för fan ingenting som fungerar som det ska med den moderna tekniken. Det kan vara så att jag börjar bli bitter nu bara för att jag jobbar som någon sorts IT-support-människa, men allvarligt. Jag lever hela dagarna framför en dator och det går ju inte en dag utan att något strular. Men min chef säger ju att det är väl bra, för annars skulle du ju inte ha något jobb. Jo visst! Men jag har ju aldrig gillat datorer av den enkla anledning att de aldrig fungerar som de ska.

Funderar på att lägga ner mitt forum. Jag inser att jag inte har ork att föda det med diskussionsmaterial som jag skulle önska. Får ta upp det sen igen när jag har tid och lust. Ja, eller det kan ju ligga där på is så får vi se om jag kanske orkar sen igen. Jag tänkte ju att jag skulle vara ambitiös med det hela, men jag har ju egentligen inte tid. Kanske i sommar när jag sitter och växlar pengar, då kan jag ju använda det för att fördriva tiden.

Nu blir det eftermiddagsfika, macka och varm choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback