Flytt

Nu har jag flyttat. Jag har bara bytt rum här på jobbet, var inte så himla fantastiskt. Har fått lite sämre utsikt faktiskt, men jag ser ju det här jobbet som tillfälligt, så det gör inte så mycket, dessutom sitter jag ju ändå mest bara och glor på den här skärmen hela dagarna så varför ska jag behöva bättre utsikt egentligen.

Känns trist att vara tillbaka på jobbet, men jag är nöjd med helgen. Det är skönt att komma bort och det är skönt att vara hemma igen. Inget ont mot dig J, men nästa midsommar får inte en jävel följa med hem till Leksand och bo hemma hos mig. Jo, V får, men det är om han vill förstås. Men det är liksom inte kul på midsommar när jag hela tiden har ångest över att folk inte har kul. Skit i det Limpan, ha kul själv för i helvete! Det är vad jag försöker intala mig, men det går åt skogen. Det hela slutar med att jag känner mig otrevlig och stel, för tänk om jag skrattar för högt eller säger fel saker. Jag tänker för mycket.

Märkligt är att jag inte har fotat någonting under midsommar, jag hade ingen kamera med mig helt enkelt. Så nu önskar jag innerligt att folk lägger upp en massa bilder på facebook som jag kan få ta del av eller att nån snäll skickar mig lite bilder.

Nu ska jag jobba hårt. Och i huvudet ska jag planera hur jag ska kunna flytta saker från min syster under nästa vecka så att jag kan sluta kasta pengar i sjön på hyra för det.

Kommentarer
Postat av: J

Du kan få lägga upp mina bilder på Facebook om du vill, skickar dem när jag är tillbaks i Stockholm isf!

2008-06-23 @ 16:50:21
Postat av: Limpan

Tack snälla!

2008-06-24 @ 10:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback