Jobba hemifrån

Imorgon får jag om jag vill jobba hemifrån. Det känns som en lättnad, men det är inte helt säkert att det går. Kanske måste komma hit imorgon ändå och ta hand om den lilla kickan som är här och hjälper mig idag. Men jag tänker annars ge henne ledigt imorgon och be henne att återkomma på måndag.

Har velat skriva hela dagen, men har faktiskt jobbat på väldigt bra trots min trötthet i huvudet. Har käkat kiwisar för att få det att bli bättre. Blir trött när jag vet att jag ska tillbringa hela kvällen i mitt eget trista sällskap. Men det är ju bara en kväll förstås. Dessutom ska jag ju träna och packa så det går nog fort. Behöver dessutom inte packa allt ikväll om det nu blir så att jag tar med mig datorn hem ikväll och sitter hemma. Får hoppas att jag får bredbandet att fungera, annars blir det illa. Då får jag sätta mig inne i stan och jobba istället. Eller Max i Solna kanske. Hm.. Maxmat hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback