Lite ensamt sådär

Jag har jobbat på ganska så bra idag. Idag knaprar jag Strepsils istället för Bafucin. Ryktet om att jag är lite krasslig har gått i korridoren så de allra flesta håller sig borta. Hade diskussion kring huruvida A hade hånglat med mig eller ej eftersom han var den som var mest orolig över att jag är sjuk. Jag gillar mina grabbar. Någon gång under de kommande veckorna ska jag byta arbetsrum. Det gör inte så mycket, kommer att ha samma utsikt som nu, men en tall lite närmre mitt fönster.

Ingen tycks vilja besöka mitt forum. Vet inte var jag ska göra reklam för den riktigt för att få fler besökare. Det är ju inte så många besökare på den här bloggen direkt. Har ju skickat ut mail också, men fick inte så många napp. Nåväl, jag överger nog det här med internet snart. Får skapa kontakter i verkliga livet istället.

Tror att jag bestämmer att det är V som ska laga middag idag. Om inte tänker jag käka popcorn och choklad till middag och ta med mig fiskbullar till imorgon. Jag kan käka bara fiskbullar och sallad om jag vill. Snart är det fredag, hoppas att jag är piggare till dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback