Matkoma

Ja, det är som vanligt. När jag har ätit känns det som att jag blivit drogad. Sitter här och försöker att läsa igenom en manual, men somna nästan. Och just nu får jag inte somna för jag får besök här på mitt rum om 40 minuter av en man som är stor och skallig och ser arg ut. Vet inte om han är farlig, men han verkar farlig.

Jag var iväg och tränade igår och det var hur skönt som helst. Svettades som en gris och det var härligt, så nu längtar jag bara efter kvällens träning.

Just nu är jag bara lite orolig eftersom jag blöder och jag har inga tamponger med mig. De brukar annars ligga och skräpa lite här och var, men inte idag. Så nu sitter jag här med papper mellan benen och är för feg för att springa runt i huset och fråga efter tamponger. Så när den där karln har varit här tänker jag cykla hem så att jag får stoppa upp en tampong i mitt inre. Jag kan ju inte sitta här och bloda heller. Det finns inte några affärer i närheten heller. Närmast är väl macken vid Helenlund, men jag vet inte om jag orkar ta mig dit. Nåväl, lite blod har ju ingen dött av, viktigast just nu är att jag inte somnar. Alla andra normala människor kanske dricker kaffe, men det gör ju inte jag. Vad ska jag hitta på för något för att hålla mig pigg?

Är jävligt sugen på den här LCHF-kosten, så jag smygpluggar lite när jag sitter här. Jag vill testa, men det kommer aldrig att funka på V. Han kommer att dö av pasta abstinens om vi börjar med en sådan kost.

Nu ska jag läsa klart manualen och försöka att inte somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback