Normaliteter

Har tänkt att jag ska åstadkomma något mer vettigt med dagen innan jag cyklar hem. Detta var inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Sitter och googlar lite på måfå och hittade bild på nätet på far. Fick en oerhörd hemlängtan helt plötsligt, vilken tur att jag får åka hem till far på torsdag. Jag brukar normalt inte längta hem, men rädslan för att jag ska förlora min älskade far blir större och större för varje dag som går. Hör att han blir tröttare och tröttare.

Jäj! Snart ska jag få åka tåg hem till Leksand. Det ska bli skönt, ska packa imorgon och åka med tåget kvart i åtta på torsdag. Syster ska åka med samma tåg, men sitta i en helt annan vagn. Hoppas att jag piggnat till tills dess.



Kanske inte den vackraste bilden, men det är fascinerande att man kan hitta bilder på sitt hemman efter lite googlande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback