Om hur underbar världen är

Ja, visst tänker jag flera gånger om dagen på hur underbar världen är. Fascineras flera gånger om dagen över små saker som ett litet barn. Är helt överlycklig de gånger V är med mig då så att jag kan berätta.

Låg vid Smedsuddsbadet igår och var fascinerad av barn, segelbåtar, flygplan och frön som singlade i vinden. Jag är en lycklig skit. Jag är även lycklig när jag bakar och städar, för jag ser hur fint och bra allt blir.

Idag ska jag ut och fiska med grabbarna här på jobbet, det kan ju bara bli spännande. Tills dess ska jag få bort minst två post-its från mitt skrivbord.

Det är en finfin vecka eftersom jag bara jobbar tre dagar den här veckan, sen blir det studentfirande och efter det nationaldagen. Ska försöka att hålla mig borta från V hela helgen, kommer säkert att gå bra. Skulle så gärna vilja träffa T och lilla L att jag glömmer bort att de inte är hemma när jag kommer till Leksand. Men det kanske finns nån annan som vill träffa mig, det gäller bara att försöka att hinna med. Det finns iaf fyra vänner som jag väldigt gärna skulle vilja träffa. Känner mig som tio med nån sorts lista över vilka som är mina bästa vänner. Men det här är ju fyra av mina närmaste vänner och det knyter sig i magen när jag tänker på hur gärna jag vill träffa dem och att jag skulle vilja hinna med det under kommande helg, för när ska det annars bli av?

Älskade L vet jag att jag åtminstone får träffa på hennes födelsedagskalas.

Förresten! Är det nån som ska med på Leksands baren dagen innan midsommar? V's kompis ska spela där då, spela som att var DJ alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback