Överstrykningspenna

Det finns inget att läsa på nätet. Jag har saker att göra, men önskar ändå något att läsa lite nu för att fördriva tiden när det värker i magen. Men i brist på saker att läsa tänkte jag skriva. Men jag kommer inte på något att berätta. Det kanske händer alldeles för lite såhär strax efter midsommarhelgen. Alla är matta och slöa och har ingen lust att skriva.

Jag längtar mest efter att få åka hem som vanligt. Ska käka Smoothie när jag kommer hem och sedan baka bröd. På onsdag kommer C på besök i Västra skogen. Jag ska bjuda henne på lax har jag tänkt, men jag måste försöka få tag på henne och höra vilken tid vi ska ses.

Som vanligt längtar jag även efter sommar och sol och bad. Hoppas att vädret ordnar till sig snart. Ja, på helgerna kan det vara fint åtminstone. Jag ska ju ändå jobba hela sommaren så det spelar inte så stor roll. Och vecka 33 har jag ju semester, men då kan det också vara dåligt väder för jag ska ändå resa bort då. Vi ska resa bort, var vi ska vet vi inte, men vi ska resa bort. Kommer säkert på något bra. Men först och främst blir det London på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback