Prima

Jag är hemma i Heden och måste säga att jag har det prima. Tänk om man fick ha sommarlov hela sommaren och vara här hemma och umgås med människorna jag älskar och sola och bada tills jag kräks på det hela. Har hunnit med tre av fyra på önskelistan över människorna jag vill träffa, så imorgon blir det Rönnäs eller så kommer J hit.

Längtar efter V och skulle nästan vilja fly till Falun imorgon eller önska att V kommer hit, men det vet jag inte kommer att ske, så det är bara att sluta önska. Får kanske gå ut med L imorgon och önskar mig lycka i hennes sällskap, det kan inte gå fel. Bjuder på ett favvo och min nuvarande ringsingnal.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej,

du borde starta en bokklubb! Köpte Bitterfittan på Lundells idag (he..). Kan inte släppa den. Den är som en kompis! Bara pratar osammanhängande. Den är skriven med ditt språk också, och med mitt tänk. Visst? Så här långt i alla fall... Bara hunnit till andra kapitlet lite drygt. Som terapi.



Robyn-bortfallet känns inte ok någonstans för mig. Kan vi inte köa då? Har du något bättre för dig en måndagskväll?



Jag har badat idag, i härligt sommarvarma Byrviken. Inte blivit tid för det under hela helgen, trots värmen. Idag gick jag ner till Lundgrens helt själv, och ytan var tämligen lugn trots tidvis vilda, varma vindar. Midsommarblomstren och smörblommorna kommer ju att ha blommat över till midsommar.. inte bra. Sitter och funderar på om jag ska se Amelie från Montmartre eller läsa vidare.. eller sova. Inte trött. Jag ska se Ture Sventon! Ja, det ska jag. Började att plöja förra veckan, ibland de gamla VHS-inspelningarna från TV. Intelligent serie.. Mackor, te och Ture ibland kameler och pastejbagare. Solade med majsolja idag (som du tipsade mig om). Sent på eftermiddagen, och bara låren. De ömmar och lyser röda.. Håll utkik efter Hawaiian Tropic och skrik till när du ser!



Tack för senast!

Kram kram

2008-06-09 @ 23:53:01
Postat av: Matilda

Hej,

du borde starta en bokklubb! Köpte Bitterfittan på Lundells idag (he..). Kan inte släppa den. Den är som en kompis! Bara pratar osammanhängande. Den är skriven med ditt språk också, och med mitt tänk. Visst? Så här långt i alla fall... Bara hunnit till andra kapitlet lite drygt. Som terapi.



Robyn-bortfallet känns inte ok någonstans för mig. Kan vi inte köa då? Har du något bättre för dig en måndagskväll?



Jag har badat idag, i härligt sommarvarma Byrviken. Inte blivit tid för det under hela helgen, trots värmen. Idag gick jag ner till Lundgrens helt själv, och ytan var tämligen lugn trots tidvis vilda, varma vindar. Midsommarblomstren och smörblommorna kommer ju att ha blommat över till midsommar.. inte bra. Sitter och funderar på om jag ska se Amelie från Montmartre eller läsa vidare.. eller sova. Inte trött. Jag ska se Ture Sventon! Ja, det ska jag. Började att plöja förra veckan, ibland de gamla VHS-inspelningarna från TV. Intelligent serie.. Mackor, te och Ture ibland kameler och pastejbagare. Solade med majsolja idag (som du tipsade mig om). Sent på eftermiddagen, och bara låren. De ömmar och lyser röda.. Håll utkik efter Hawaiian Tropic och skrik till när du ser!



FIN KLOCKA! Tack för senast!

Kram kram

2008-06-09 @ 23:54:37
Postat av: M

Hej,

du borde starta en bokklubb! Köpte Bitterfittan på Lundells idag (he..). Kan inte släppa den. Den är som en kompis! Bara pratar osammanhängande. Den är skriven med ditt språk också, och med mitt tänk. Visst? Så här långt i alla fall... Bara hunnit till andra kapitlet lite drygt. Som terapi.



Robyn-bortfallet känns inte ok någonstans för mig. Kan vi inte köa då? Har du något bättre för dig en måndagskväll?



Jag har badat idag, i härligt sommarvarma Byrviken. Inte blivit tid för det under hela helgen, trots värmen. Idag gick jag ner till Lundgrens helt själv, och ytan var tämligen lugn trots tidvis vilda, varma vindar. Midsommarblomstren och smörblommorna kommer ju att ha blommat över till midsommar.. inte bra. Sitter och funderar på om jag ska se Amelie från Montmartre eller läsa vidare.. eller sova. Inte trött. Jag ska se Ture Sventon! Ja, det ska jag. Började att plöja förra veckan, ibland de gamla VHS-inspelningarna från TV. Intelligent serie.. Mackor, te och Ture ibland kameler och pastejbagare. Solade med majsolja idag (som du tipsade mig om). Sent på eftermiddagen, och bara låren. De ömmar och lyser röda.. Håll utkik efter Hawaiian Tropic och skrik till när du ser!



FIN KLOCKA! Tack för senast!

Kram kram

2008-06-09 @ 23:55:33
Postat av: M

Hej,

du borde starta en bokklubb! Köpte Bitterfittan på Lundells idag (he..). Kan inte släppa den. Den är som en kompis! Bara pratar osammanhängande. Den är skriven med ditt språk också, och med mitt tänk. Visst? Så här långt i alla fall... Bara hunnit till andra kapitlet lite drygt. Som terapi.



Robyn-bortfallet känns inte ok någonstans för mig. Kan vi inte köa då? Har du något bättre för dig en måndagskväll?



Jag har badat idag, i härligt sommarvarma Byrviken. Inte blivit tid för det under hela helgen, trots värmen. Idag gick jag ner till Lundgrens helt själv, och ytan var tämligen lugn trots tidvis vilda, varma vindar. Midsommarblomstren och smörblommorna kommer ju att ha blommat över till midsommar.. inte bra. Sitter och funderar på om jag ska se Amelie från Montmartre eller läsa vidare.. eller sova. Inte trött. Jag ska se Ture Sventon! Ja, det ska jag. Började att plöja förra veckan, ibland de gamla VHS-inspelningarna från TV. Intelligent serie.. Mackor, te och Ture ibland kameler och pastejbagare. Solade med majsolja idag (som du tipsade mig om). Sent på eftermiddagen, och bara låren. De ömmar och lyser röda.. Håll utkik efter Hawaiian Tropic och skrik till när du ser!



FIN KLOCKA! Tack för senast!

Kram kram

2008-06-09 @ 23:55:57
Postat av: M

Hej,

du borde starta en bokklubb! Köpte Bitterfittan på Lundells idag (he..). Kan inte släppa den. Den är som en kompis! Bara pratar osammanhängande. Den är skriven med ditt språk också, och med mitt tänk. Visst? Så här långt i alla fall... Bara hunnit till andra kapitlet lite drygt. Som terapi.



Robyn-bortfallet känns inte ok någonstans för mig. Kan vi inte köa då? Har du något bättre för dig en måndagskväll?



Jag har badat idag, i härligt sommarvarma Byrviken. Inte blivit tid för det under hela helgen, trots värmen. Idag gick jag ner till Lundgrens helt själv, och ytan var tämligen lugn trots tidvis vilda, varma vindar. Midsommarblomstren och smörblommorna kommer ju att ha blommat över till midsommar.. inte bra. Sitter och funderar på om jag ska se Amelie från Montmartre eller läsa vidare.. eller sova. Inte trött. Jag ska se Ture Sventon! Ja, det ska jag. Började att plöja förra veckan, ibland de gamla VHS-inspelningarna från TV. Intelligent serie.. Mackor, te och Ture ibland kameler och pastejbagare. Solade med majsolja idag (som du tipsade mig om). Sent på eftermiddagen, och bara låren. De ömmar och lyser röda.. Håll utkik efter Hawaiian Tropic och skrik till när du ser!



FIN KLOCKA! Tack för senast!

Kram kram

2008-06-09 @ 23:56:52
Postat av: M

Hej,

du borde starta en bokklubb! Köpte Bitterfittan på Lundells idag (he..). Kan inte släppa den. Den är som en kompis! Bara pratar osammanhängande. Den är skriven med ditt språk också, och med mitt tänk. Visst? Så här långt i alla fall... Bara hunnit till andra kapitlet lite drygt. Som terapi.



Robyn-bortfallet känns inte ok någonstans för mig. Kan vi inte köa då? Har du något bättre för dig en måndagskväll?



Jag har badat idag, i härligt sommarvarma Byrviken. Inte blivit tid för det under hela helgen, trots värmen. Idag gick jag ner till Lundgrens helt själv, och ytan var tämligen lugn trots tidvis vilda, varma vindar. Midsommarblomstren och smörblommorna kommer ju att ha blommat över till midsommar.. inte bra. Sitter och funderar på om jag ska se Amelie från Montmartre eller läsa vidare.. eller sova. Inte trött. Jag ska se Ture Sventon! Ja, det ska jag. Började att plöja förra veckan, ibland de gamla VHS-inspelningarna från TV. Intelligent serie.. Mackor, te och Ture ibland kameler och pastejbagare. Solade med majsolja idag (som du tipsade mig om). Sent på eftermiddagen, och bara låren. De ömmar och lyser röda.. Håll utkik efter Hawaiian Tropic och skrik till när du ser!



FIN KLOCKA! Tack för senast!

Kram kram

2008-06-09 @ 23:57:08
Postat av: M

Hej,

du borde starta en bokklubb! Köpte Bitterfittan på Lundells idag (he..). Kan inte släppa den. Den är som en kompis! Bara pratar osammanhängande. Den är skriven med ditt språk också, och med mitt tänk. Visst? Så här långt i alla fall... Bara hunnit till andra kapitlet lite drygt. Som terapi.



Robyn-bortfallet känns inte ok någonstans för mig. Kan vi inte köa då? Har du något bättre för dig en måndagskväll?



Jag har badat idag, i härligt sommarvarma Byrviken. Inte blivit tid för det under hela helgen, trots värmen. Idag gick jag ner till Lundgrens helt själv, och ytan var tämligen lugn trots tidvis vilda, varma vindar. Midsommarblomstren och smörblommorna kommer ju att ha blommat över till midsommar.. inte bra. Sitter och funderar på om jag ska se Amelie från Montmartre eller läsa vidare.. eller sova. Inte trött. Jag ska se Ture Sventon! Ja, det ska jag. Började att plöja förra veckan, ibland de gamla VHS-inspelningarna från TV. Intelligent serie.. Mackor, te och Ture ibland kameler och pastejbagare. Solade med majsolja idag (som du tipsade mig om). Sent på eftermiddagen, och bara låren. De ömmar och lyser röda.. Håll utkik efter Hawaiian Tropic och skrik till när du ser!



FIN KLOCKA! Tack för senast!

Kram kram

2008-06-09 @ 23:57:32
Postat av: M

Hej,

du borde starta en bokklubb! Köpte Bitterfittan på Lundells idag (he..). Kan inte släppa den. Den är som en kompis! Bara pratar osammanhängande. Den är skriven med ditt språk också, och med mitt tänk. Visst? Så här långt i alla fall... Bara hunnit till andra kapitlet lite drygt. Som terapi.



Robyn-bortfallet känns inte ok någonstans för mig. Kan vi inte köa då? Har du något bättre för dig en måndagskväll?



Jag har badat idag, i härligt sommarvarma Byrviken. Inte blivit tid för det under hela helgen, trots värmen. Idag gick jag ner till Lundgrens helt själv, och ytan var tämligen lugn trots tidvis vilda, varma vindar. Midsommarblomstren och smörblommorna kommer ju att ha blommat över till midsommar.. inte bra. Sitter och funderar på om jag ska se Amelie från Montmartre eller läsa vidare.. eller sova. Inte trött. Jag ska se Ture Sventon! Ja, det ska jag. Började att plöja förra veckan, ibland de gamla VHS-inspelningarna från TV. Intelligent serie.. Mackor, te och Ture ibland kameler och pastejbagare. Solade med majsolja idag (som du tipsade mig om). Sent på eftermiddagen, och bara låren. De ömmar och lyser röda.. Håll utkik efter Hawaiian Tropic och skrik till när du ser!



FIN KLOCKA! Tack för senast!

Kram kram

2008-06-09 @ 23:58:52
Postat av: Anonym

Det går inte att lämna kommentar här..

2008-06-09 @ 23:59:21
Postat av: M

Hej,

du borde starta en bokklubb! Köpte Bitterfittan på Lundells idag (he..). Kan inte släppa den. Den är som en kompis! Bara pratar osammanhängande. Den är skriven med ditt språk också, och med mitt tänk. Visst? Så här långt i alla fall... Bara hunnit till andra kapitlet lite drygt. Som terapi.



Robyn-bortfallet känns inte ok någonstans för mig. Kan vi inte köa då? Har du något bättre för dig en måndagskväll?



Jag har badat idag, i härligt sommarvarma Byrviken. Inte blivit tid för det under hela helgen, trots värmen. Idag gick jag ner till Lundgrens helt själv, och ytan var tämligen lugn trots tidvis vilda, varma vindar. Midsommarblomstren och smörblommorna kommer ju att ha blommat över till midsommar.. inte bra. Sitter och funderar på om jag ska se Amelie från Montmartre eller läsa vidare.. eller sova. Inte trött. Jag ska se Ture Sventon! Ja, det ska jag. Började att plöja förra veckan, ibland de gamla VHS-inspelningarna från TV. Intelligent serie.. Mackor, te och Ture ibland kameler och pastejbagare. Solade med majsolja idag (som du tipsade mig om). Sent på eftermiddagen, och bara låren. De ömmar och lyser röda.. Håll utkik efter Hawaiian Tropic och skrik till när du ser!



FIN KLOCKA! Tack för senast!

Kram kram

2008-06-09 @ 23:59:50
Postat av: M

Hej,

du borde starta en bokklubb! Köpte Bitterfittan på Lundells idag (he..). Kan inte släppa den. Den är som en kompis! Bara pratar osammanhängande. Den är skriven med ditt språk också, och med mitt tänk. Visst? Så här långt i alla fall... Bara hunnit till andra kapitlet lite drygt. Som terapi.



Robyn-bortfallet känns inte ok någonstans för mig. Kan vi inte köa då? Har du något bättre för dig en måndagskväll?



Jag har badat idag, i härligt sommarvarma Byrviken. Inte blivit tid för det under hela helgen, trots värmen. Idag gick jag ner till Lundgrens helt själv, och ytan var tämligen lugn trots tidvis vilda, varma vindar. Midsommarblomstren och smörblommorna kommer ju att ha blommat över till midsommar.. inte bra. Sitter och funderar på om jag ska se Amelie från Montmartre eller läsa vidare.. eller sova. Inte trött. Jag ska se Ture Sventon! Ja, det ska jag. Började att plöja förra veckan, ibland de gamla VHS-inspelningarna från TV. Intelligent serie.. Mackor, te och Ture ibland kameler och pastejbagare. Solade med majsolja idag (som du tipsade mig om). Sent på eftermiddagen, och bara låren. De ömmar och lyser röda.. Håll utkik efter Hawaiian Tropic och skrik till när du ser!



FIN KLOCKA! Tack för senast!

Kram kram

2008-06-10 @ 00:00:19
Postat av: M

Hej,

du borde starta en bokklubb! Köpte Bitterfittan på Lundells idag (he..). Kan inte släppa den. Den är som en kompis! Bara pratar osammanhängande. Den är skriven med ditt språk också, och med mitt tänk. Visst? Så här långt i alla fall... Bara hunnit till andra kapitlet lite drygt. Som terapi.



Robyn-bortfallet känns inte ok någonstans för mig. Kan vi inte köa då? Har du något bättre för dig en måndagskväll?



Jag har badat idag, i härligt sommarvarma Byrviken. Inte blivit tid för det under hela helgen, trots värmen. Idag gick jag ner till Lundgrens helt själv, och ytan var tämligen lugn trots tidvis vilda, varma vindar. Midsommarblomstren och smörblommorna kommer ju att ha blommat över till midsommar.. inte bra. Sitter och funderar på om jag ska se Amelie från Montmartre eller läsa vidare.. eller sova. Inte trött. Jag ska se Ture Sventon! Ja, det ska jag. Började att plöja förra veckan, ibland de gamla VHS-inspelningarna från TV. Intelligent serie.. Mackor, te och Ture ibland kameler och pastejbagare. Solade med majsolja idag (som du tipsade mig om). Sent på eftermiddagen, och bara låren. De ömmar och lyser röda.. Håll utkik efter Hawaiian Tropic och skrik till när du ser!



FIN KLOCKA! Tack för senast!

Kram kram

2008-06-10 @ 00:01:18
Postat av: M

Hej,

du borde starta en bokklubb! Köpte Bitterfittan på Lundells idag (he..). Kan inte släppa den. Den är som en kompis! Bara pratar osammanhängande. Den är skriven med ditt språk också, och med mitt tänk. Visst? Så här långt i alla fall... Bara hunnit till andra kapitlet lite drygt. Som terapi.



Robyn-bortfallet känns inte ok någonstans för mig. Kan vi inte köa då? Har du något bättre för dig en måndagskväll?



Jag har badat idag, i härligt sommarvarma Byrviken. Inte blivit tid för det under hela helgen, trots värmen. Idag gick jag ner till Lundgrens helt själv, och ytan var tämligen lugn trots tidvis vilda, varma vindar. Midsommarblomstren och smörblommorna kommer ju att ha blommat över till midsommar.. inte bra. Sitter och funderar på om jag ska se Amelie från Montmartre eller läsa vidare.. eller sova. Inte trött. Jag ska se Ture Sventon! Ja, det ska jag. Började att plöja förra veckan, ibland de gamla VHS-inspelningarna från TV. Intelligent serie.. Mackor, te och Ture ibland kameler och pastejbagare. Solade med majsolja idag (som du tipsade mig om). Sent på eftermiddagen, och bara låren. De ömmar och lyser röda.. Håll utkik efter Hawaiian Tropic och skrik till när du ser!



FIN KLOCKA! Tack för senast!

Kram kram

2008-06-10 @ 00:01:55
Postat av: M

Hej,

du borde starta en bokklubb! Köpte Bitterfittan på Lundells idag (he..). Kan inte släppa den. Den är som en kompis! Bara pratar osammanhängande. Den är skriven med ditt språk också, och med mitt tänk. Visst? Så här långt i alla fall... Bara hunnit till andra kapitlet lite drygt. Som terapi.



Robyn-bortfallet känns inte ok någonstans för mig. Kan vi inte köa då? Har du något bättre för dig en måndagskväll?



Jag har badat idag, i härligt sommarvarma Byrviken. Inte blivit tid för det under hela helgen, trots värmen. Idag gick jag ner till Lundgrens helt själv, och ytan var tämligen lugn trots tidvis vilda, varma vindar. Midsommarblomstren och smörblommorna kommer ju att ha blommat över till midsommar.. inte bra. Sitter och funderar på om jag ska se Amelie från Montmartre eller läsa vidare.. eller sova. Inte trött. Jag ska se Ture Sventon! Ja, det ska jag. Började att plöja förra veckan, ibland de gamla VHS-inspelningarna från TV. Intelligent serie.. Mackor, te och Ture ibland kameler och pastejbagare. Solade med majsolja idag (som du tipsade mig om). Sent på eftermiddagen, och bara låren. De ömmar och lyser röda.. Håll utkik efter Hawaiian Tropic och skrik till när du ser!



FIN KLOCKA! Tack för senast!

Kram kram

2008-06-10 @ 00:02:31
Postat av: M

Hej,

du borde starta en bokklubb! Köpte Bitterfittan på Lundells idag (he..). Kan inte släppa den. Den är som en kompis! Bara pratar osammanhängande. Den är skriven med ditt språk också, och med mitt tänk. Visst? Så här långt i alla fall... Bara hunnit till andra kapitlet lite drygt. Som terapi.



Robyn-bortfallet känns inte ok någonstans för mig. Kan vi inte köa då? Har du något bättre för dig en måndagskväll?



Jag har badat idag, i härligt sommarvarma Byrviken. Inte blivit tid för det under hela helgen, trots värmen. Idag gick jag ner till Lundgrens helt själv, och ytan var tämligen lugn trots tidvis vilda, varma vindar. Midsommarblomstren och smörblommorna kommer ju att ha blommat över till midsommar.. inte bra. Sitter och funderar på om jag ska se Amelie från Montmartre eller läsa vidare.. eller sova. Inte trött. Jag ska se Ture Sventon! Ja, det ska jag. Började att plöja förra veckan, ibland de gamla VHS-inspelningarna från TV. Intelligent serie.. Mackor, te och Ture ibland kameler och pastejbagare. Solade med majsolja idag (som du tipsade mig om). Sent på eftermiddagen, och bara låren. De ömmar och lyser röda.. Håll utkik efter Hawaiian Tropic och skrik till när du ser!



FIN KLOCKA! Tack för senast!

Kram kram

2008-06-10 @ 00:03:09
Postat av: M

Hej,

du borde starta en bokklubb! Köpte Bitterfittan på Lundells idag (he..). Kan inte släppa den. Den är som en kompis! Bara pratar osammanhängande. Den är skriven med ditt språk också, och med mitt tänk. Visst? Så här långt i alla fall... Bara hunnit till andra kapitlet lite drygt. Som terapi.



Robyn-bortfallet känns inte ok någonstans för mig. Kan vi inte köa då? Har du något bättre för dig en måndagskväll?



Jag har badat idag, i härligt sommarvarma Byrviken. Inte blivit tid för det under hela helgen, trots värmen. Idag gick jag ner till Lundgrens helt själv, och ytan var tämligen lugn trots tidvis vilda, varma vindar. Midsommarblomstren och smörblommorna kommer ju att ha blommat över till midsommar.. inte bra. Sitter och funderar på om jag ska se Amelie från Montmartre eller läsa vidare.. eller sova. Inte trött. Jag ska se Ture Sventon! Ja, det ska jag. Började att plöja förra veckan, ibland de gamla VHS-inspelningarna från TV. Intelligent serie.. Mackor, te och Ture ibland kameler och pastejbagare. Solade med majsolja idag (som du tipsade mig om). Sent på eftermiddagen, och bara låren. De ömmar och lyser röda.. Håll utkik efter Hawaiian Tropic och skrik till när du ser!



FIN KLOCKA! Tack för senast!

Kram kram

2008-06-10 @ 00:03:59
Postat av: M

Hej,

du borde starta en bokklubb! Köpte Bitterfittan på Lundells idag (he..). Kan inte släppa den. Den är som en kompis! Bara pratar osammanhängande. Den är skriven med ditt språk också, och med mitt tänk. Visst? Så här långt i alla fall... Bara hunnit till andra kapitlet lite drygt. Som terapi.



Robyn-bortfallet känns inte ok någonstans för mig. Kan vi inte köa då? Har du något bättre för dig en måndagskväll?



Jag har badat idag, i härligt sommarvarma Byrviken. Inte blivit tid för det under hela helgen, trots värmen. Idag gick jag ner till Lundgrens helt själv, och ytan var tämligen lugn trots tidvis vilda, varma vindar. Midsommarblomstren och smörblommorna kommer ju att ha blommat över till midsommar.. inte bra. Sitter och funderar på om jag ska se Amelie från Montmartre eller läsa vidare.. eller sova. Inte trött. Jag ska se Ture Sventon! Ja, det ska jag. Började att plöja förra veckan, ibland de gamla VHS-inspelningarna från TV. Intelligent serie.. Mackor, te och Ture ibland kameler och pastejbagare. Solade med majsolja idag (som du tipsade mig om). Sent på eftermiddagen, och bara låren. De ömmar och lyser röda.. Håll utkik efter Hawaiian Tropic och skrik till när du ser!



FIN KLOCKA! Tack för senast!

Kram kram

2008-06-10 @ 00:04:27
Postat av: M

Hej,

du borde starta en bokklubb! Köpte Bitterfittan på Lundells idag (he..). Kan inte släppa den. Den är som en kompis! Bara pratar osammanhängande. Den är skriven med ditt språk också, och med mitt tänk. Visst? Så här långt i alla fall... Bara hunnit till andra kapitlet lite drygt. Som terapi.



Robyn-bortfallet känns inte ok någonstans för mig. Kan vi inte köa då? Har du något bättre för dig en måndagskväll?



Jag har badat idag, i härligt sommarvarma Byrviken. Inte blivit tid för det under hela helgen, trots värmen. Idag gick jag ner till Lundgrens helt själv, och ytan var tämligen lugn trots tidvis vilda, varma vindar. Midsommarblomstren och smörblommorna kommer ju att ha blommat över till midsommar.. inte bra. Sitter och funderar på om jag ska se Amelie från Montmartre eller läsa vidare.. eller sova. Inte trött. Jag ska se Ture Sventon! Ja, det ska jag. Började att plöja förra veckan, ibland de gamla VHS-inspelningarna från TV. Intelligent serie.. Mackor, te och Ture ibland kameler och pastejbagare. Solade med majsolja idag (som du tipsade mig om). Sent på eftermiddagen, och bara låren. De ömmar och lyser röda.. Håll utkik efter Hawaiian Tropic och skrik till när du ser!



FIN KLOCKA! Tack för senast!

Kram kram

2008-06-10 @ 00:04:56
Postat av: Limpan

Hoppsan, arton inlägg. det var trevligt. synd att alla var lika. puss!

2008-06-10 @ 10:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback