Räddaren i nöden

Så ironiskt. Så lägger programmet ner som jag jobbar med. Helt plöstligt blir jag alltså helt sysslolös. Vad f-n ska jag göra nu då? Kanske måste ta den där lilla promenaden i huset i alla fall, men jag kan ändå inte hjälpa någon eftersom inte programmet fungerar. Inte kan jag gå ifrån telefonen heller eftersom jag måste vänta på att de ringer och säger att allt fungerar som det ska.

Tills dess ska jag dricka vatten, för vatten är tydligen bra. Men är vatten verkligen bra när man har mensvärk? Binds inte det upp i kroppen då och så får man ännu ondare. Visserligen har jag inte ont idag, tack gode Gud, men jag kanske får om jag häller i mig en massa vatten.

Jag ska nog kika på den där craft-sidan också. Jag längtar till imorgon. Jag ska hänga i London hela helgen och släpa fötterna efter mig. Synd att vi åker så tidigt på måndag. Men det är bra också, för då hinner vi åka till V-torp och packa ihop prylarna där. Apropå prylar så kom jag att tänka på dåliga presenter. Undrar vad Leni tyckte om sina födelsedagspresenter. Jag tyckte det var bra presenter. Ägg och en pfysalis, har inte hört något från Leni sedan hon fyllder år, hon kanske är arg för de dåliga presenterna. Undrar vad lilla L tyckte om sin födelsedagspresent. Jag tyckte den var ganska så ful-snygg. Jag hade nog diggat den stenhårt om jag vore yngre. Jag hade knytit fast den i allt. Jag gillade att knyta saker när jag var mindre och bygga kojor och bygga med lego. När lilla L blir lite större och inte stoppar allt i munnen så ska hon alltid få lego i födelsedagspresent.

Mamma ringde idag och undrade om jag hade snott en leksandsdräkt hemifrån. En sån där liten dräkt. Varför skulle jag ha tatt den? Hoppas att hon hittade den. Jag vill ju att mina döttrar ska ha dräkt. Om jag nu får några döttrar eller söner och lever lycklig i alla mina dar. Ge mig en lägenhet så att jag kan leva lycklig i alla mina dar.



Det här är huset från The holiday, mitt drömhus. Undrar när jag ska flytta till England och bo ensam i en liten stuga.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Cool bild!

Postat av: T

Lilla L diggar sin fina apa grymt mkt!

Du är faktiskt en riktig hejdare på presenter.

Skallran, etniesdosor, fina väskan, vantarna och nu apan från Paul Frank....small paul! Jäj!

Pussar

Btw tack för grattis till L´s "nästan" namnsdag idag.

2008-06-26 @ 20:38:20
URL: http://skonmiljo.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback